Klantenservice

Verzenden

Verzendkosten

De verzendkosten van de levering zijn deels voor de koper en worden bij de afronding van de bestelling automatisch opgeteld bij het totaalbedrag. De hoogte van de verzendkosten zijn vast, ongeacht het gewicht en volume van uw bestelling, of waar uw bestelling afgeleverd dient te worden.

De verzendkosten van bestellingen kleiner als € 150,- incl. BTW bedragen € 4,95 inclusief BTW per bestelling. Bestellingen groter dan € 150,- incl. BTW worden gratis verzonden. Naast deze verzendmethodes worden geen andere kosten berekend. U ziet hierdoor heel snel en gemakkelijk wat de totale kosten zijn van uw eventuele aankoop.

Indien u meerdere producten tegelijk bestelt hoeft u maar eenmalig verzendkosten te betalen.

Verwerking van uw bestelling

Wanneer uw bestelling succesvol bij ons is geplaatst vóór 14:30 uur, dan kunnen wij uw bestelling de eerst volgende werkdag al bezorgen. Uw zending wordt afgeleverd via UPS of Transmission en u ontvangt hierbij later op de dag uw Track &Trace code om uw zending te kunnen traceren. Helaas leveren wij niet in het weekend, waardoor orders op vrijdag weer op maandag worden bezorgd.

90% van onze producten ligt op voorraad en kan dus direct verzonden worden, echter kan het wel eens voor komen dat een product nog geproduceerd moet worden. Het produceren en uitleveren van een product neemt doorgaans 5 -7 werkdagen in beslag. Wilt u er zeker van zijn dat uw product op tijd verzonden wordt? Bel dan even voor een actuele voorraadstand, deze kunnen wij ten alle tijden opvragen.

Aflevering van uw bestelling

Voor het afleveren van uw bestelling werken wij samen UPS & Transmission

Leveringen zullen plaatsen vinden op werkdagen tussen 8:00 en 17:00, wij leveren dus niet in het weekend! Onze vervoerders leveren tot aan de deur en zullen dus nooit op een bepaalde etage bezorgen. Heeft u extra informatie over de manier van leveren of tijdstip van leveren binnen uw bedrijf, dan verzoeken wij u dit aan ons kenbaar te maken via e-mail of telefoon. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder, maar kunnen u niet garanderen dat zij hier ook rekening mee zullen houden.

U heeft u uw bestelling niet aan kunnen nemen?

Indien u onverhoopt niet in de gelegenheid bent geweest om uw bestelling aan te nemen, dan krijgt u van de desbetreffende vervoerder een kaart in de brievenbus of een bericht via uw emailadres. Op deze kaart of email wordt aangegeven dat uw bestelling niet afgeleverd kon worden op het afleveradres en wordt u geïnformeerd wanneer het pakket nogmaals zal worden aangeboden.

Wilt u graag een afleverafspraak maken op een andere dag dan dat de vervoerder aangeeft? Op de kaart of email die u heeft ontvangen vindt u de benodigde contactgegevens om een andere afleverafspraak te maken.

Heeft u nog vragen over onze verzending en aflevering? Neemt u dan contact met ons op. Wij staan u graag te woord.