Klantenservice

Klachten

Functioneert een product naar uw mening niet naar behoren, of u bent ontevreden over onze dienstverlening? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan graag samen met u waar wij onze producten en dienstverlening kunnen verbeteren.

Heeft u een klacht waar u een formele klachtenprocedure voor wilt laten starten? Dan verzoeken wij u uw klacht schriftelijk per email aan ons te communiceren t.a.v. de klachtencommissie. Vult u hiervoor een klachtenformulier in onder vermelding van uw ordernummer en klantennummer, en geef een duidelijke omschrijving van uw klacht. Wij nemen uw klacht dan in behandeling en komen binnen 3 werkdagen met een inhoudelijke reactie op deze klacht.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)