Klantenservice

Bestellen

Bestellen via onze webwinkel, is erg eenvoudig. Dit heeft onze voorkeur, omdat deze manier van bestellen het snelst en bovendien het minst foutgevoelig is. Omdat uw gegevens dan direct geautomatiseerd in ons systeem worden ingevoerd, kunnen wij uw bestelling op deze wijze het snelst in behandeling nemen en naar u versturen. Online bestellen in onze webwinkel is mogelijk voor zowel particuliere als zakelijke en institutionele afnemers. Doorloopt u hiervoor de volgende stappen:

Stap 1: Selecteer de producten die u wilt bestellen

Gaat u hiervoor naar het product van uw keuze en klik op de knop "Bestel nu". U kunt direct aangeven hoeveel exemplaren u van een artikel wilt bestellen. Klik vervolgens op “Naar betaling” om het product te bestellen.

Stap 2: Inloggen of bestellen zonder account

Indien u al een geregistreerde klant bent, kunt u hier uw logingegevens gebruiken voor het afronden van uw bestelling, klik op inloggen voor de volgende stap in het proces. Bent u een nieuwe klant? Maak dan een account aan of kies voor bestellen zonder account. Bij het aanmaken van een account bent u de volgende keer wanneer u iets wilt bestellen veel sneller. Klik na uw gewenste keuze op doorgaan.

Stap 3: Geef uw persoonlijke gegevens op

Vul hier uw persoonlijke gegevens in voor het verwerken van uw bestelling en klik op doorgaan

Stap 4: Kies uw verzendmethode

Wij werken standaard met verzending via UPS, indien mogelijk krijgt u bij uw bestelling een track &trace code waarbij u uw product kunt volgen tot aan huis. Wij hanteren vaste lage verzendkosten van € 4,95 per bestelling. Klik op doorgaan.

Stap 5: Kies uw betaalmethode

Wij bieden u twee verschillende betaalmogelijkheden voor uw bestelling. Maakt u hierin uw keuze. Bestellen op factuur is echter alleen voor bedrijven en organisaties. Wilt u als consument toch bestellen op factuur, bel dan even naar +31 (0)49 984 74 46 dan kijken wij naar de mogelijkheden.

Stap 6: Rond uw bestelling af

Hier krijgt u nog een overzicht gepresenteerd van uw bestelling.  Is alles correct klik dan op bestellen? U kunt dan hier uw bestelling bevestigen en plaatsen. Hiervan krijgt u een bevestigingsemail met daarin nogmaals een overzicht van uw bestelling. Indien u een product vergeten bent te bestellen kunt u tijdens deze laatste stap de bestelling nog bewerken door op bewerk uw winkelwagen te klikken.

Uw bestelling wordt vervolgens, indien de bestelde producten voorradig zijn en de bestelling vóór 12.00 uur is geplaatst, diezelfde dag verwerkt voor levering op de eerstvolgende werkdag. Is de bestelling na 12.00 uur bij ons geplaatst, dan wordt deze de eerstvolgende werkdag voor u verwerkt.

Plaatsing van bestelling per telefoon

U kunt uw bestelling telefonisch plaatsen via onze klantenservice op  +31 (0)49  984 74 46. Indien u telefonisch een bestelling plaatst ontvangt u in de regel een bevestiging van uw bestelling retour e-mail. Telefonisch bestellen is alleen mogelijk voor zakelijke en institutionele afnemers, en indien u al eerder bij ons een bestelling heeft geplaatst. Een eerste bestelling dient altijd online in de webwinkel, of schriftelijk per fax of e-mail te gebeuren.